sobota, 11 maja 2013

Of Mice & Men





"I'm a nightmare and I'm going crazy. You're going nowhere, so I'm taking you with."/ Jestem koszmarem i popadam w szaleństwo. Zmierzasz donikąd, więc wezmę cię ze sobą.

"Well I think you're nothing."/ Cóż, myślę, że jesteś niczym.

"Feel the weight on my shoulders. Your legs are giving out. Can't scream, can't make a sound."/ Czuję ten ciężar na swoich ramionach. Twoje nogi odmawiają posłuszeństwa. Nie możesz krzyczeć, nie możesz wydobyć dźwięku.

Ohioisonifire


"I never said, I'd be coming back for you."/ Nigdy nie powiedziałem, że do ciebie wrócę.

"You took a part of me, ripped from my very soul. Now I feel like giving up when you're losing control."/ Zabrałaś część mnie, zgraną z moją duszą. Teraz czuję jakbym się poddawał, gdy ty tracisz kontrolę.

"Disguised your demons drag you straight to... Lying, cheating, you think I don't know what you did?"/  Twoje zamaskowane demony wciągają cię wprost do kłamania, oszukiwania, myślisz, że nie wiem co robiłaś?

"Can't do this on my own, I can't be all alone, I've held my tongue for far. Too long this silence kills me..."/ Nie potrafię zrobić tego po swojemu, nie mogę być całkiem samotny, trzymam język za zębami za długo. Za długo ta cisza mnie zabija...

"And now we sing for everything that we've lost and now we scream for everything that we've loved... We left our voices scream."/  A teraz śpiewamy ku chwale wszystkiego,co straciliśmy i teraz krzyczymy ku chwale wszystkiego, co kochaliśmy.. zostawiliśmy nasze głosy w krzyku.

"And now your demons have found you and now like shadows surround you and  now these demons have bound you and they're dragging you back to hell."/ A teraz twoje demony cię odnalazły, a teraz jak cienie otaczają cię, a teraz te demony wiążą cię, przeciągają z powrotem do piekła.

The Storm

"You know there's nowhere to hide. No way out alive. I'll eat your heart, I'm a monster."/ Wiesz, że nie ma miejsca, w którym możesz się ukryć. Nie ma szans, byś uszła z życiem. Pożrę twoje serce, jestem potworem.

"I'm so sick of your kind. Get the f*ck out of my life."/ Mam już dość takich jak ty. Wypie*rzaj z mojego życia.

I'm a monster


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz