sobota, 11 maja 2013

Seether ft. Amy Lee - Broken




"I wanted you to know that I love the way you laugh."/ Chciałem, żebyś wiedziała, że uwielbiam sposób, w jaki się śmiejesz.

"I wanna hold you high and steal your pain."/ Chcę zabrać cię wysoko i ukraść twój ból.

"Cause I'm broken when I'm lonesome and I dont feel right when you're gone away. You've gone away, you don't feel me, anymore..."/ Bo jestem załamany/na, kiedy jestem samotny/na i nie czuję się dobrze, gdy odchodzisz. Odszedłeś/Odeszłaś, już mnie tu nie czujesz...

"The worst is over now and we can breathe again."/ Najgorsze teraz minęło, znów możemy oddychać.

"Theres so much left to learn and no one left to fight."/ Zostało jeszcze tyle do nauczenia się i nie został nikt, by walczyć.


"Cause I'm broken when I'm open..."/ Bo jestem załamany/na, kiedy się otwieram...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz