poniedziałek, 22 kwietnia 2013

System of a down



"Life is a waterfall. We're one in the river and one again after the fall."/ Życie to wodospad. Jesteśmy tymi w rzece, kolejny raz po upadku.

"Cause we are the ones that wanna play. Always wanna go, but you never wanna stay."/ Ponieważ jesteśmy tymi, którzy chcą grać. Zawsze chcecie iść, ale nigdy nie chcecie zostać.

"And we are the ones that wanna choose. Always wanna play, but you never wanna lose."/ I jesteśmy tymi, którzy chcą wybierać. Zawsze chcecie grać, ale nigdy nie chcecie przegrać.

"Aerials, in the sky.. When you lose small mind you free your life."/ Akrobacje na niebie, kiedy pozbędziesz się swoich przyziemnych myśli, uwolnisz swoje życie.


Aerials

"I've got nothing.. to gain, to lose. All the world I've seen before me passing by."/ Nie mam nic, do zdobycia, do stracenia. Cały świat, który widziałem wcześniej, mija mnie.

"You don't care about how I feel. I don't feel it anymore."/ Nie obchodzi cię, jak się czuję. Już tego nie poczuję.

"I don't see. I don't hear. I don't speak. I don't feel."/ Nie widzę. Nie słyszę. Nie mówię. Nie czuję.


Atwa

"You know that every time I try to go where I really want to be."/ Ty wiesz, że cały czas próbuję iść tam, gdzie naprawdę chcę być.

"People are always chasing me down. Trying to push my face to the ground where all they really want to do. Is suck out my mother fucking brains, my brains."/ Ludzie zawsze ścigają mnie w dół.  Próbują pchnąć moją twarz w ziemię, wszystko, co chcą naprawdę zrobić, to wyssasć mój pier*olony mózg, mój mózg.

"I sit, in my desolate room. No lights, no music. Just anger, I've killed everyone. I'm away forever, but I'm feeling better."/ Siedzę w moim odizolowanym pokoju, żadnego światła, żadnej muzyki. Tylko wściekłość, zabiłem każdego. Jestem oddalony na zawsze, ale czuję się lepiej.

"Fuck you, it all goes away."/ Pier*ol się, to wszystko odejdzie. 


Sugar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz