poniedziałek, 13 maja 2013

Five Finger Death Punch



"I never had the chance to thank you for ripping out my heart."/ Nigdy nie miałem, by szansy podziękować ci za wyprucie mojego serca.

"I don't want to be your tourniquet for minor lacerations."/ Nie chcę być twoim opatrunkiem dla drobnych skaleczeń.

"Don't wanna be your Romeo because you're no Goddamn Juliet."/ Nie chcę byś twym Romeo, ponieważ ty nie jesteś przeklętą Julią.

"You just love to hate me."/ Kochasz mnie nienawidzić.

"You've got a gun, I've got a gun. Let's write a tragic ending."/ Ty masz pistolet, ja mam pistolet. Napiszmy tragiczne zakończenie.

Hate me

"Another day in this carnival of souls. Another nights ends, end as quickly as it goes."/ Kolejny dzień w tym karnawale dusz. Kolejne kończące się noce, kończące się tak szybko jak przyszły.

"And it's almost like your heaven's trying everything to keep me out."/ To jest prawie jakby twoje niebo próbowało wszystkiego, aby mnie nie wpuścić.

"All the places I've been and things I've seen. A million stories that made up a million shattered dreams. The faces of people I'll never see again and I can't seem to find my way home."/ Wszystkie miejsca, w których byłem i wszystkie rzeczy, które widziałem. Milion opowieści składających się z milionów rozbitych marzeń. Twarze ludzi, których już nigdy nie zobaczę i nie mogę znaleźć mojej drogi do domu..

Far From Home

"I know you think you're special but you ain't nothing."/ Wiem, że myślisz, że jesteś kimś specjalnym, ale jesteś niczym.

"Hope I'm on the list of people that you hate."/ Mam nadzieję, że jestem na liście ludzi, których nienawidzisz.

"You've pushed me one too many times. I'm sick of all of the shit, I'm gonna settle it."/ Popychałaś mnie zbyt często. Mam dosyć tego gówna, ureguluję to.

"Well, there's nothing you can say to me now and there's nothing you can do to stop me. It's hard not to be a menace to society when half the population is happy on their knees."/ Więc, nie masz mi teraz nic do powiedzenia. I nie istnieje nic, co możesz zrobić, żeby mnie zatrzymać. Ciężko nie być niebezpieczeństwem dla społeczeństwa, kiedy połowa populacji jest szczęśliwa klęcząc na kolanach.

"'Cause I can't take it anymore I refuse to live this way."/ Gdyż nie mogę tego dłużej wytrzymać. Odrzucam ten sposób życia.

"It's everything inside of me that won't let me be you."/ Wszystko, co jest wewnątrz mnie nie pozwala mi być tobą.

Meet The Monster


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz