czwartek, 16 maja 2013

Magister Ninja




"Widzę, jak powstaje ludzkiej bezsilności wieża. Tutaj każdy patrzy w górę, ale nie wie dokąd zmierza."

"Sekunda po sekundzie czas tu płynie coraz wolniej i nikt nie wie co się stanie, w każdej głowie setki wspomnień."

"Więc nie zostawiaj mnie i trzymaj mocno za ręce. Podziękuję za to Bogu i od życia nie chcę więcej."

"Słyszę płacz, słyszysz? Słyszę krzyk, słyszysz? Upada świat, widzisz? Ja razem z nim upadam..."

"Boję się jak nigdy, więc nie puszczaj mojej dłoni."

Koniec

"Nóż wbity w plecy, więc chodź, wbij też. Jest dla Ciebie miejsce, przecież wiem, że chcesz."

"Każde twoje słowo nieistotne jest już dla mnie. Nie chcę być tam obok, kiedy znajdziesz się już na dnie."

"Ja, no i Ty... już nie będzie w liczbie mnogiej. Zapomnę o tym wszystkim, Ciebie niech pochłonie ogień."

"Spokój to już teraz chyba tylko sfera marzeń, bo na każdym kroku syf i tak wychodzi na wierzch."

"Coś Ci pokażę, coś czego bardzo nie trawię. Wezmę lustro po czym przed Tobą je postawię."

"Nie ma o czym mówić, w koło powtarzać to samo. Nie ma słów, nie ma gestów, nie ma nic. Dobranoc."

Nienawidzę Cię

"Popchnę to do przodu nawet jeśli skończę w bliznach. Wzbiję się w powietrze nawet na złamanych skrzydłach."

"Przepis na sukces od lat się nie zmienia-dużo poświęcenia spełnia wszystkie marzenia."

"Do niczego Cię nie zmuszam, jeśli nie chcesz, to nie słuchaj."

"Krytykę usłyszeli, głupie komentarze znieśli. Sramy na krytykę, olewamy ją, wierz mi."

"Środkowym palcem pozdro, wiem, że lubisz o mnie gadać. Miło, że tyle gadasz, bo wiem kogo mam pozdrawiać."

"Szacunek rzecz bezcenna i za to nie zapłacisz. Żyjemy wciąż zasadą-tylko braci się nie traci."

"I choćbyście kłody pod me nogi rzucali i pluli mi w twarz, ja to wiem, że z biegiem czasu chylić mi czoła będzie każdy z was."

Cele

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz