niedziela, 12 maja 2013

Bring Me The Horizon - It Never Ends




"Take my hand, show me the way, we are the children that fell from grace."/ Weź moją rękę, pokaż mi drogę, jesteśmy dziećmi, które wypadły z łaski.

"One more nail in the coffin, one more foot in the grave. One more time I'm on my knees, as I try to walk away. How has it come to this?"/ Jeszcze jeden gwóźdź do trumny, jeszcze jedna noga w grobie. Jeszcze jeden raz jestem na kolanach próbując odejść. Jak do tego doszło?

"I've said it once, I've said it twice, I’ve said it a thousand fucking times. That I'm okay, that I'm fine, that it’s all just in my mind."/ Powiedziałem to raz, powiedziałem drugi, powiedziałem to ku*wa tysiąc razy. Że jest ok, że jest w porządku, że to wszystko jest tylko w moim umyśle.

"You say this is suicide? I say this is a war. And I’m losing the battle, man down."/ Mówisz, że to samobójstwo? Ja mówię, że to wojna. I przegrywam tę bitwę, zastrzelony mężczyzna.

"Everything I loved, became everything I lost."/ Wszystko, co kochałem stało się wszystkim, co straciłem.

"Every second, every minute, every hour, every day. It never ends, it never ends."/ Każda sekunda, każda minuta, każda godzina, każdy dzień. To się nigdy nie kończy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz