niedziela, 9 czerwca 2013

We Are The Fallen



"I fold another day. Lose another chance to break away from all I cannot bear."/ Składam kolejny dzień, tracąc  jeszcze jedną szansę, by uciec od wszystkiego, czego nie mogę znieść.

"Waiting for you to turn around, only to tear the whole world down."/ Czekając na ciebie, by zawrócić, tylko po to, by zniszczyć cały świat.

"Time and time again I take it all and take the fall for you. Fear is all I hold."/ Za każdym razem biorę to na siebie i poniżam się dla ciebie. Strach jest wszystkim, co mam.

"All the pain I can’t escape today, is always with me."/ Nie mogę uciec przed tym całym bólem, jest zawsze ze mną.

Tear The World Down

"Memories fade into the silence, haunting me tonight."/ Wspomnienia rozpływają się w ciszy. Strasząc mnie dziś wieczorem.

"And I'm still waiting for a life that never was."/ Ja nadal czekam na życie, którego nigdy nie było.

"And all the dreams I lay to rest are ghosts that keep me, after all that I've become. I am only one."/ Wszystkie marzenia, które złożyłam na spoczynek, są duchami, które się mną opiekują po tym wszystkim, kim się stałam. Jestem jedyna.

"I close my eyes and bleed this empty heart."/ Zamykam oczy i wykrwawiam to puste serce.

"And time will break the dreams that take the pain away."/ A czas złamie wszystkie marzenia, które zabierają ból.

"I'm on my own here and no ones left to be the hero of this fairy tale gone wrong."/ Jestem zdana sama na siebie. Nikt nie został, aby być bohaterem tej bajki, która kończy się źle.

"Ever after never came and I'm still waiting for my heart to beat again."/ Długo i szczęśliwie nigdy nie nadeszło, a ja nadal czekam, by moje serce znów zabiło.

I Am Only One


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz