wtorek, 11 czerwca 2013

In This Moment-Blood



"I hate you for every time you ever bled for me."/ Nienawidzę cię za każdym razem, kiedy wykrwawiasz się dla mnie.

"I hate you for always saving me from myself."/ Nienawidzę cię za to, że zawsze ratujesz mnie przede mną samą.


"I hate you for always pulling me back from the edge. I hate you for every good word you ever said..."/ Nienawidzę cię za to, że zawsze odciągasz mnie od krawędzi. Nienawidzę cię za każde dobre słowo, które powiedziałeś.

"I love you for the way you look when you lie to me. I love you for not believing in what I say. I love you for never once giving me my way."/ Kocham się za sposób, w jaki na mnie patrzysz, gdy mnie okłamujesz. Kocham cię za to, że nie wierzysz w to, co mówię. Kocham cię za to, że nigdy nie dałeś mi iść własną drogą.

"I love you for always driving me insane.."/ Kocham cię za to, że zawsze doprowadzasz mnie do szaleństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz