piątek, 21 czerwca 2013

Metallica



"So tear me open, pour me out, there's things inside that scream and shout."/ Rozerwij mnie, wyrwij mnie, są we mnie rzeczy, które wrzeszczą i krzyczą.

"And the pain still hates me so hold me until it sleeps."/ Ból nadal mnie nienawidzi, więc obejmij mnie dopóki nie zaśnie.
 

"Just like the curse, just like the stray. You feed it once and now it stays."/ Jak klątwa, jak przybłęda. Nakarmisz to raz i już zostaje.

"I'll tear me open, make you gone. No longer will you hurt anyone."/ Rozedrę się, sprawię, że odejdziesz. Nie będziesz już dłużej ranił nikogo.

Until it sleeps

"I can't remember anything. Can't tell if this is true or dream."/ Nie pamiętam nic. Nie potrafię powiedzieć, czy to prawda czy sen.

"Deep down inside I feel to scream. This terrible silence stops me."/ W głębi mnie narasta krzyk, ale ta przerażająca cisza powstrzymuje mnie.

"Nothing is real but pain now."/ Teraz nic nie jest prawdziwe oprócz bólu.

"Hold my breath as I wish for death. Oh please, God, wake me."/ Wstrzymuję oddech pragnąc śmierci. Oh proszę, Boże, obudź mnie.

"Darkness imprisoning me. All that I see absolute horror. I cannot live, I cannot die. Trapped in myself, body my holding cell."/ Mrok mnie więzi. Wszystko, co widzę, to absolutny horror. Nie mogę żyć, nie mogę umrzeć. Uwięziony w samym sobie. Ciało moją trzymającą celą.

One

 
"I'm your source of self-destruction."/ Jestem źródłem twojej samodestrukcji.

"Taste me, you will see - more is all you need."/ Skosztuj mnie, a zobaczysz, potrzebujesz więcej.

"Master of puppets, I'm pulling your strings. Twisting your mind and smashing your dreams.. Blinded by me, you can't see a thing."/ Mistrz marionetek, ciągnę za twoje sznurki, zakręcam twój umysł i roztrzaskuję marzenia. Oślepiony mną, nie widzisz niczego.

"Master, master. Where's the dreams that I've been after?
Master, master. You promised only lies
Laughter, laughter. All I hear and see is laughter
Laughter, laughter. Laughing at my cries
Fix me!"

Mistrzu, Mistrzu, gdzie są marzenia, których szukałem?
Mistrzu, Mistrzu, obiecywałeś tylko kłamstwa.
Śmiechy, śmiechy - wszystko co słyszę i widzę to śmiechy.
Śmiechy, śmiechy - śmieją się z mych łez.
Napraw mnie!

Master of puppets


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz