poniedziałek, 10 czerwca 2013

Seether



"Premeditation will kill the trust."/ Premedytacja zabije zaufanie.

"She's comin' over like a suicide. And it's the same old trip, the same old trip as before. Another complicating suicide. And it's the same old trip, the same old trip as before."/ Ona nadchodzi jak samobójstwo. To jest ta sama podróż, ta sama, jak przedtem. Kolejne skomplikowane samobójstwo. To jest ta sama podróż, ta sama podróż jak przedtem.

"She'll cut you down with a single thrust. She's taken over too quickly. No medication can cure the lust, so say a prayer for the sickly."/ Pociągnie cię w dół jednym zamachem. Przejmuje wszystko za szybko. Żaden lek nie uleczy żądzy, więc módl się do chorego.

Like Suicide

"Will I fall again into dismay? Will I be ashamed of crying?"/ Czy znów popadnę w przerażenie?
Czy znowu będę się wstydzić płaczu?

"Never leave me and don't deceive me. I'll keep on crawling my friend. Never tease me and don't leave me here... it's all the same in the end."/ Nie opuszczaj mnie nigdy i nie oszukuj mnie. Bedę podlizywał się moim przyjaciołom. Nigdy mi nie dokuczaj i nie zostawiaj mnie tutaj... to wszystko kończy się tak samo.

"Now I find that I am weaker fare. That I am ashamed of lying."/ Teraz sądzę, że jestem w gorszym położeniu, że wstydzę się kłamać.

Never Leave

"Must be something on your mind, something lost and left behind."/ To musi być w twoim umyśle, coś zagubionego i pozostawionego z boku.

"Do you know that I am blind to everything you ever do?"/ Myślisz, że jestem ślepy na to, co kiedykolwiek robiłaś?

"Then she told me she had a gun... it sounded like she'd used it once before, oh man."/ I wtedy mi powiedziała, że miała broń.. to brzmiało, jakby już raz to użyła, człowieku.

"I guess you know I'm faking when I tell you I love you."/ Sądzę, że wiesz, że udaję, kiedy mówię ci, że cię kocham.

"We have to succumb to the feelings we can never face. I need you. I breathe you. I can't go through this all again."/ Musimy ulegać uczuciom, których nigdy nie pokażemy. Potrzebuję cię. Oddychan tobą. Nie dam rady znów przez to wszystko przejść...

Driven Under

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz