czwartek, 13 czerwca 2013

In this moment - Whore



"I'm the girl you're thinking about. The one thing you can't live without. I'm the girl you've been waiting for."/ Jestem dziewczyną, o której myślisz. Jedyną rzeczą, bez której nie możesz żyć. Jestem dziewczyną, na którą czekałeś.

"I'll have you down on your knees. I'll have you begging for more."/ Poślę cię na kolana. Sprawię, że będziesz błagał o więcej.

"You don't know how hard I fought to survive... waking up all alone when I was left to die."/ Nie wiesz, jak ciężko walczyłam, by przetrwać. Budząc się całkiem sama, kiedy zostałam pozostawiona na śmierć.

"And you don't know about this life I've lived. Or these roads I've walked. Or these tears I've bled."/ I nie wiesz nic o życiu, które żyłam. Albo o tych drogach, którymi szłam. Albo o tych łzach, które wykrwawiłam.

"I can be your whore
I am the doll you created
I am the sinner
I am your whore
Let me tell you something baby
You love me for everything you hate me for."

Mogę być twoją dziwką.
Jestem lalką, którą stworzyłeś.
Jestem grzesznicą.
Jestem twoją dziwką.
Pozwól, że coś ci powiem, kochanie:
Kochasz mnie za wszystko, za co nienawidzisz.

"I'm the one that you need and fear. Now that you heard this I'll be coming clear."/ Jestem jedyną, której potrzebujesz i się boisz. Teraz, gdy to usłyszałeś, stanę się czysta.

"There's a look in your eyes, I know just what that means."/ Spojrzenie w twych oczach - wiem, co ono oznacza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz