sobota, 20 kwietnia 2013

Slipknot



"Someone hear me, please, all I see is hate. I can hardly breathe, and I can hardly take it."/ Niech mnie ktoś usłyszy, proszę, wszystko co widzę to nienawiść. Z trudem mogę oddychać i z trudem mogę to znieść.

"I am not a dog, but I'm the one your dogging."/ Nie jestem psem, ale jestem tym, którego uważasz za psa.

"You all stare, but you'll never see, there is something inside me.. There is something in you I despise."/ Gapisz się, ale nigdy nie zobaczysz, jest coś we mnie. I jest coś w tobie czym gardzę.

"I can't die."/ Nie mogę umrzeć.

Purity

"The air around me still feels like a cage."/ Powietrze wokół mnie wciąż przypomina klatkę.

"And love is just a camouflage for what resembles rage again."/ A miłość jest przykrywką tego, co znów przypomina gniew.

"So if you love me let me go and run away before I know.'/ Więc jeśli mnie kochasz, pozwól mi odejść. I ucieknij, zanim się o tym dowiem.

"If I'm alone I cannot hate."/ Jeśli jestem samotny, nie mogę nienawidzić.

"If I can change I hope I never know."/ Jeśli mogę się zmienić, mam nadzieję, że nigdy się o tym nie dowiem.

"But all of that was ripped apart when you refused to fight."/ Ale to wszystko rozpadło się, gdy nie zgodziłaś się walczyć.

"So save your breath, I will not hear."/ Więc wstrzymaj oddech, nie będę słuchał.

"You couldn't hate enough to love."/ Nie potrafiłaś nienawidzić wystarczająco, by pokochać.

"It took the death of hope to let you go."/ Nadzieja musiała umrzeć, że pozwoliłem ci odejść.

"You never needed any help. You sold me out to save yourself."/ Nigdy nie potrzebowałaś mojej pomocy. Sprzedałaś mnie, by ratować siebie.

"Angels lie to keep control."/ Anioły kłamią, by utrzymać kontrolę.

"If you still care don't ever let me know..."/ Jeśli wciąż ci zależy, nigdy nie pozwól mi się o tym dowiedzieć.

Snuff

1 komentarz: