środa, 17 kwietnia 2013

Evanescence.




"Lock the last open door-my ghosts are gaining on me."/ Zamykam ostatnie otwarte drzwi-moje koszmary otaczają mnie.

"I believe that dreams are sacred, take my darkest fears and play them."/ Wierzę, że sny są święte. Zabierają moje najciemniejsze lęki i bawią się nimi.

"So I'll find myself, so I won't be lost again."/ Więc odnajdę siebie, więc nie będę znowu zagubiona.

"Should it hurt to love you? Should I feel like I do?"/ Czy kochanie Ciebie powinno boleć? Czy powinnam się czuć tak, jak się czuję?


 All that I'm living for

"I'm not afraid to dream - to sleep, sleep forever."/ Nie obawiam się śnić, by spać wiecznie.

"Guess it wasn't real after all."/ Przypuszczam, że nie było to prawdą mimo wszystko.

"I'm never gonna be your sweet, sweet surrender."/ Nigdy nie będę twoją słodką, słodką poddaną.

"Will you give your love to me? Beg my broken heart to beat. Save my life. Change my mind."/ Czy dasz mi swoją miłość? Przebłagasz me złamane serce, by znów zaczęło bić. Ocalisz moje życie. Zmienisz moje zdanie.

"Remember that all alone is where I belong."/ Pamiętaj, że cała samotność jest tak, gdzie należę.

"Never thought that it would end this way."/ Nigdy nie myślałam, że to skończy się w ten sposób. 

 
Cloud nine


"There's nothing better than a good lie!"

"Perfect by nature, icons of self indulgence."/ Z natury doskonali, ikony własnej słabości.

"Just what we all need is more lies about a world."/ Wszystko czego tylko potrzebujemy, to więcej kłamstw o świecie.

"Have you no shame, don't you see me?"/ Nie masz wstydu, czy mnie nie widzisz?

"Oh, how we love you. No flaws when you're pretending."/ Oh, jak my cię kochamy. Żadnych skaz kiedy udajesz...

"Without the mask where will you hide? Can't find yourself lost in your lie."/ Gdzie się ukryjesz bez maski? Nie potrafisz się odnaleźć w swym kłamstwie.

"I know the truth now and I know who you are. And I don't love you anymore."/ Znam teraz prawdę i wiem kim jesteś. I już cię nie kocham.

"You're not real and you can't save me."/ Nie jesteś prawdziwa i nie potrafisz mnie ocalić.


Everybody's fool

 
"You know your whole world is waiting.. so why can’t you speak?"/  Wiesz, że cały Twój świat czeka. Więc czemu nic nie mówisz?

"I feel it coming over me. I’m still a slave to these dreams. Is this the end of everything or just a new way to bleed?"/ Czuję, że mnie to przerasta. Wciąż jestem niewolnicą tych marzeń. To koniec wszystkiego czy nowy sposób, by krwawić?

"So go and tell all your friends that I’m a failure underneath. If it makes you feel like a bigger man. But it's my heart, my life that you’re calling a lie."/ Idź i powiedz wszystkim swoim przyjaciołom, że jestem nieudacznikiem na dnie, jeśli czyni cię to większym człowiekiem. Ale to moje serce, moje życie, które nazywasz kłamstwem.

"Freedom, give us a reason to believe again."/ Wolności, daj nam powód, by znów uwierzyć.


New way to bleed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz