piątek, 19 kwietnia 2013

KoRn


"Come on, step inside, and you'll realize."/ Dalej, wejdź do środka, a zdasz sobie sprawę.

"I cant live that lie. "/ Nie mogę żyć tym kłamstwem.

"I'm seeing my worth . I'm fucked at dealing with your life."/ Widzę swoją wartość. Jestem popieprzony zajmując się waszym życiem.

"You make me feel like no one."/ Sprawiacie, że czuję się jak nikt.

"Free me of your life, inside my heart dies.  Your dreams never achieved, don't lay that shit on me.  Let me live my life."/  Uwolnijcie mnie od swojego życia, moje serce umiera w środku. Wasze marzenia nigdy nie zostały osiągnięte, nie nakładajcie tego gówna na mnie. Pozwólcie mi żyć swoim życiem.

"You want me to be, something I can never ever be."/  Chcecie żebym był czymś, czym nigdy nie będę.

Dead Bodies Everywhere

"I'll die smiling."/ Umrę uśmiechnięty.

"I never got what I wanted, I never got what I needed."/ Nigdy nie dano mi tego, czego chciałem. Nigdy nie miałem tego, czego potrzebowałem.

"It's my invention I'm beating, I can not stop all this bleeding."/ Bijąc się z własnymi pomysłami, nie jestem w stanie zatrzymać tego krwotoku.

"Give me the morphine and I'll go to sleep.  As I dream maybe I will just slide away?"/ Daj mi morfinę, a odpłynę do krainy snu.  Kiedy będę śnił, może uda mi się zwyczajnie przestać istnieć?

"Sick of being alive."/ Chory od bycia żywym.


Eaten Up Inside

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz