niedziela, 21 kwietnia 2013

Bring Me The Horizon




"We live our lives like we’re ready to die."/ Żyjemy tak, jakbyśmy byli gotowi na śmierć.

"We’re going nowhere."/ Zmierzamy donikąd.

"What's dead can never die."/ Co jest martwe, nie może zginąć.

"You can run but you’ll never escape.."/ Możesz biec, ale nigdy nie uciekniesz.

"Will we ever see the end? This is sempiternal."/ Czy zobaczymy kiedyś koniec? To jest wieczne.


Shadow Moses

"Got out alive but with scars I can't forget."/ Wyszedłem z tego żywy, ale z bliznami, o których nie mogę zapomnieć.

"I don't know what it was that made a piece of him die."/ Nie wiem co spowodowało, że część jego umarła.

"Do you think the silence makes a good man convert?"/ Myślisz, że cisza zmienia w dobrego człowieka?

"We all have our horrors and our demons to fight. But how can I win, when I'm paralyzed?"/ Wszyscy mamy swoje horrory i demony, które musimy pokonać. Ale jak mogę wygrać, kiedy jestem sparaliżowany?

"God forgive me for all my sins. God forgive me for everything."/ Boże, wybacz mi wszystkie moje grzechy. Boże, wybacz mi wszystko.

"Don't go. I can't do this on my own."/  Nie odchodź, nie poradzę sobie sam.

"Save me from the ones that haunt me in the night. I can't live with myself, so stay with me tonight."/ Ocal mnie przed tymi, którzy polują na mnie nocą. Nie potrafię żyć z samym sobą, wiec zostań ze mną tej nocy.

"If I let you in, you'll just want out. If I tell you the truth, you'll fight for a lie."/ Jeśli powiem ci prawdę, będziesz walczył o kłamstwo.

"If I spilt my guts, it would make a mess we can't clean up."/ Jeśli stracę odwagę, może powstać bałagan, którego nie będziemy umieli posprzątać.

"If you follow me, you will only get lost."/ Jeśli za mną podążysz, tylko się zgubisz.

"If you try to get closer, we'll only lose touch."/  Jeśli spróbujesz się zbliżyć, jedynie stracimy kontakt.

"But you already know too much and you're not going anywhere."/ Ale ty już wiesz za dużo i nigdzie nie pójdziesz.

"Tell me that you love me cause I need you so much. Tell me that you need me cause I love you so much. Say you'll never leave me cause I need you so much.'/ Powiedz mi, że mnie kochasz, ponieważ tak bardzo cię potrzebuję. Powiedz mi, że mnie potrzebujesz, ponieważ tak bardzo cię kocham. Powiedz, że mnie nigdy nie opuścisz, ponieważ tak bardzo cię potrzebuję.

"I get scared so stay with me tonight."/ Przestraszyłem się, więc zostań ze mną tej nocy.

Don't Go

"Took what you wanted and left like locusts."/ Zabrałeś co chciałeś i odszedłeś, jak szarańcza.

"Go, you got what you came for now leave, like vultures."/ Odejdź, zabrałeś ile możesz, więc odejdź, niczym sępy.

"Now you sold our friendship, your on your fucking own..."/ Teraz sprzedałeś naszą przyjaźń, wiedz więc, że jesteś skazany na siebie.

"I'd slit your throat with the knife that you left in my back."/ Poderżnąłbym ci gardło nożem, którego zostawiłeś w moich plecach.

"You better fucking bow, bow down to me, you better beg for mercy."/ Lepiej się kur*a ukłoń przede mną i błagaj o litość.

"Get on your fucking knees and cry me a fucking river...."/ Padnij na swoje pie*rzone kolana i błagaj mnie o litość, dopóki nie wypłaczesz pie*rzonej rzeki.


"Best friend means forever."/ Prawdziwy przyjaciel oznacza 'na zawsze'.


Sleep With One Eye Open

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz