czwartek, 1 sierpnia 2013

Beyond Broken


"This is all I get for giving you my sanity."/ Wszystko, co mogę zrobić, to podarować ci mój zdrowy umysł.

"
I can't stand back and watch you waste away."/ Nie mogę się cofnąć i oglądać, jak słabniesz.

"
I'm not who I wanted to be."/ Nie jestem tym, kim chciałbym być.

"
Caught up in trying to save you, forgetting all that I know. I'm losing every part of me."/ Pochłonięty próbowaniem uratowania się, zapomniałem o wszystkim, co wiem. Gubię każdą część siebie.

"
Release this rope around your neck. This is far from over yet."/ Rozwiąż ten sznur wokół twojej szyi. To jest jeszcze dalekie od zakończenia.

"
Wear your scars to remind you to move ahead."/ Noś blizny, przypominające ci, by posuwać się naprzód.

"
Just keep going till we reach the fucking top. 
We will prevail among this city of hopelessness."/ Po prostu idźmy do przodu, dopóki nie dotrzemy na ten pieprzony szczyt. Będziemy tryumfować pośród tego miasto beznadziejności. 


Spiritless

"
The things that you say bring out the fucking worst in me."/ Rzeczy, o których mówisz, wydobywają te pieprzone najgorsze we mnie.

"
Tear this flesh open, feel yourself inside. I'll show you what it's like to be brough back to life."/ Rozerwij, otwórz to ciało. Poczuj siebie wewnątrz. Pokażę ci, jak być przywróconym do życia.

"
I will make you scream!"/ Sprawię, że będziesz krzyczeć.

"
Taste this crimson wine and we will never die. Drink this and feel the blood run down your throat."/ Posmakujemy szkarłatnego wina i nigdy nie umrzemy. Wypij to i poczuj, jak krew spływa ci do gardła.

"
Sanguine is the colour of our life."/ Sangwina to nasz kolor życia.

Sanguine 

"
Cold, immortal existence of fear and memories."/ Zimne, nieśmiertelne istnienie strachu i wspomnień.


"The heartless corpse of my nightmares that never rots or fades away."/ Trup bez serca z moich koszmarów, które nigdy nie gniją i nie znikają. 

"Freedom feels so far away from here."/ Wolność czuć tak daleko stąd.


"You came to me, dressed in white to set me free but made me this parasite."/ Przyszłaś do mnie, ubrana na biało, żeby mnie uwolnić, ale zrobiłaś ze mnie pasożyta.


"I'm as stuck as the dead with all these voices screaming in my head. And it never ends."/ Jestem zatrzymany, jak martwy, z tymi wszystkimi krzyczącymi głosami w mojej głowie. To się nigdy nie kończy.


"I have seen the blood all on your hands. I have seen the fire in your eyes. I have seen the writing on the wall. I have seen how you will end this all."/ Widziałem krew na twoich rękach. Widziałem ogień w twoich oczach. Widziałem napis na ścianie. Widziałem ciebie, kończącego to wszystko.


Nox Aeterna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz