piątek, 12 lipca 2013

You Me At Six & Oli Sykes - Bite My Tongue



"I'll slow this down cause I know that you can't keep up."/ Spowolnię to, bo wiem, że ty nie możesz nadążyć.

"
I might be proud but at least I'm proud of something. You've taken pride in becoming nothing."/ Mogę być dumny, bo przynajmniej mam z czego. Ty jesteś dumny ze stania się niczym.

"
You keep me on the edge of my seat, I bite my tongue so you don't hear me."/ Trzymasz mnie w napięciu, gryzę się w język, więc mnie nie usłyszysz.

"S
omeone asking how I was. Last I checked I was a fucking wreck, I called for help and no one showed up."/ Ktoś zapytał się, jak było ze mną. Ostatnio stwierdziłem, że byłem pieprzonym wrakiem. Wołałem na pomoc, ale nikt jej nie pokazał.

"
I can't bear the sight of you anymore. You've become what I hate-sold yourself for a bit of fame."/ Nie mogę znieść więcej twojego widoku. Stałeś się tym, czego nienawidzę. Sprzedałeś się za trochę sławy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz